Trodde du ja...

Jag trodde att jag redan hade uppdaterat idag men shii fick jag! Hade helt glömt bort det! jaja det har inte hänt så mycket idag, följde med mamma ner till centrum när hon skulle klippa sig så fixade jag lite själv. Sen har vi ätit middag och det är väl det mest spännande som hänt idag haha! Ska alldeles strax köra till min kompis Cege för vi ska iväg och titta på hockey idag! Jepp, Hockey! Ska någonstans i Limhamn och titta på ett lag där han har kompisar som spelar etc. Så trevligt så, har med mig godis fall i fall jag tycker det är en tråkig match haha! :D

Ska försöka mmsa en bild senare, kan ju bli kul! Vinterjackan ska fram för ska jag sitta i en ishall i minst en timma ska jag ha det varmt :D! Vi hörs! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0