Tis, 27 oktober...

Hejsan hejsan! Då var det tisdag idag då! Inte så mycket har hänt tills nu, har gjort krumelurer till frukost/lunch vilket var lika gott som vanligt och jag lyssnar på julmusik! Dagen har varit hur bra som helst. Är fortfarande förkyld dock vilket suger men alltså om ni är förkylda så ska ni testa Otrivin Mentols nässprey. Daaaamn säger jag! Känns som om någon har släppt en bomb i näsan som drar sig till hjärnan hahaha! Helt sjukt men ändå rätt effektivt. Det är bättre idag i alla fall vilket är bra för då går det på rätt håll så det inte blir sämre. Match imorgon så hoppas det blivit bättre tills dess annars kommer jag avlida ute på planen och vill verkligen inte avlida nere i Trelleborg haha! Big No no! Nu ska jag snart ta något litet att äta sen ska jag till jobb. Sticker sedan direkt ner till knatteträningen. Jag hoppas verkligen att Jörgen och Mattias är där idag för jag kan inte ta träningen själv när jag är så förkyld som jag är.. Jobbigt! 

Nu ska jag lyssna vidare på Peter Jöback för jag älskar hans julcd! Underbar!! <3 Vi hörs! PUSS 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0