Söndag

Även om jag verkligen älskar söndagar så kan de ibland vara rätt trista. Dock får jag ju skylla mig själv som väljer att inte göra något utan stannar hemma men sånt är livet. Älskar fortfarande söndagar ändå.... Jobbet gick bra, slutade tidigare för vi var rätt många på jobbet så slutade en halvtimma tidigare. Sen efter det har vi ätit middag. Blev rester! Wooooe vilken söndagsmiddag haha. Gör inte så mycket tror inte någon var så engagerad i middagen idag ändå. Sen efter det fikade vi haha verkar som vi bara äter och äter. Nu har jag precis kollat på Priviledge som var lika bra som alltid och nu hade jag tänkt att jag skulle poppa lite popcorn, hälla upp lite god dricka och sätta igång "Dagboken". Imorgon ska jag ringa guldfynd och se om de fått in armbanden än annars får vi se vad som händer. Kanske blir en powerwalk på morgonen om jag orkar! =) PUSS!


Kommentarer
Postat av: Tess

Jag älskar den filmen!! Är så sjukt bra!

2009-10-04 @ 20:27:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0