Några timmar my ass...

haha som jag skrev innan så skulle jag ju bara jobba några timmar idag, haha så blev det ju inte! Fick hoppa in för en annan som blev sjuk idag så jobbade till tio alltså istället för tre och en halv timme jobbade jag tio timmar! Daaamn. Så sjukt ont i benen nu eftersom man står upp hela tiden typ men det går över hoppas jag =)
Dum som jag var innan idag också så låste jag in mina nycklar till skåpet i skåpet! Idiot! Stod och pratade med en annan som var ny så hon var så snäll att jag fick låna hennes mobil och ringa hem så de kunde leta upp nycklarna. Givetvist kunde ju föräldrarna inte hitta mina nycklar så mamma fick komma till jobb med en reservnyckel till bilen så fick jag köra hem under en rast och leta reda på nyckeln! Så full rulle idag med andra ord!

Nu är jag sjukligt trött och ska sova! Imorgon blir det handboll dock ingen egen match men ändå. Vi hörs! PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0