min kära lilla iPod....

Trodde verkligen att min underbara lilla iPod hade gått isönder i går kväll! Datorn hackade sig och höll på så ipoden kopplades bort när jag skulle lägga in musik sen kunde jag inte göra något med den. Det var som den var låst och död typ men kunde inte stänga av den eller något. Som tur var imorse så hade batteriet dött så jag fick ladda den så fungerade den som vanligt igen! Så idag har jag lagt in lite ny musik etc. Lovely!

Egentligen skulle jag gjort detta inlägget för över en timma sen men som vanligt när jag går in på blogg.se så ser man massa intressanta saker som man vill läsa eller så går man in på någon på aktiva så läser man där och hittar nytt så blir det att man glömmer bort varför man skulle in på internet från första början! Det sluta med från Kenzas blogg till youtube med Robin Bengtssons nya låt. Otroligt bra låt men grymt dålig video haha riktigt amatörig! Ooh så söt han är dock! haha! 

Snart slutar mamma jobb och kommer hem vid fyra hoppas hon har det bra. Fick reda på igår kväll att en som jobbade där innan och som mamma är vän med hade dött så det blev en rörig söndagskväll! R.i.p. Jag ska dock inte säga mer om det eftersom jag inte riktigt har med det att göra! Beklagar dock och massa kramar till alla nära och kära eftersom jag även vet vem det är!

Nu ska jag sluta här, ska tycka synd om mig en stund framför tvn medans jag snörvlar! Är så himla förkyld och har verkligen inte tid med det. Träning ikväll, jobb + knatteträning imorgon och sen match på onsdag! Hur ska man hinna vara förkyld då! Går inte! Så ska upp och ta lite te med citron och honung och ett glas C-vitamin! Heja heja! Vi hörs! PUSS

Kommentarer
Postat av: Elin

Lås den, lås upp, håll inne knappen i mitten och playknappen samtidigt när den hänger sig:)

2009-10-26 @ 16:31:56
Postat av: ~ Marre

Jaså är det så lätt? Jaja tack ska du ha :D ska komma ihåg ifall det händer igen!

2009-10-27 @ 14:26:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0