Måne, Moon, Luna

Nu ska jag gå och lägga mig. Har varit kass på uppdatering men jaja! Man dör inte.. Var ju på Mobilia innan idag. Fick en ny sporttop inne på stadium, den rosa från Champion som är med i rosabandetkampanjen. Tror jag har köpt mer grejer och stött rosabandet än vad man skulle kunna bidra med på galan. Köpt sjukt mycket som har stött! Haha lite stolt över mig själv faktiskt! Camme köpte lite joggingkläder som hon kan ha när hon är ute och springer. Vi ska även dit igen på söndag tror jag det blir för att köpa vars en topp från JC som båda ville ha! Hittade även några potentiella julklappar där inne haha spännande!

Farmor kom över på middag när vi hade tapas vilket var riktigt gott och det kom även ett blomsterbud till pappi från jobbet eftersom idag har han varit på sitt jobb i 30 år så han fick blommor därifrån! Starkt jobbar farsan! <3
Jag och Camme kollade på idol medans de andra satt där uppe och kollade på diggiloo (?). Karolina åkte ut vilket var synd men det stod mellan henne och Eddi så det gör inte mig så mycket att hon åkte ut då! =)

Imorgon är det match mot Åhus, vi får se hur det går men vi hoppas ju på det bästa annars vet jag inte vad jag gör! Kämpa!!! Nu ska jag i alla fall gå och lägga mig för är så fruktansvärt trött efter att ha vaknat 07:40 imorse för dumma bilverkstaden ringde hem och väckte oss! Gäsp! Så ha en fortsatt trevlig kväll och vi hörs imorgon =) PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0