Lussebullar...

Hinner bara skriva några rader innan jag måste sticka upp till köket igen. Idag har vi flängt runt i affärer. Först stack vi (jag, camme och mammi) till Mobilia men där blev bara ett köp inne på cervera sen har vi varit på maxi och jägerso och handlat lite mat och grejer. Just nu är spelas det "ljuva svenska jul" uppe i köket och vi bakar lussekatter. Vet inte varför men jag och Camme fick värsta suget efter det och gulliga mamma ställer upp och bakar med oss. Mums så gott det ska bli! =) Efter det ska Camme baka bröd och Stina kommer över på fika. Full rulle med andra ord! Skriver senare! PUSS


Kommentarer
Postat av: Sofie

oh vad gott! Lite tidigt för året men jag hade också velat ha några.

2009-10-11 @ 16:39:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0