Ingen tid att lata sig

Hallå på er alla! Då var det tisdag idag då, hela dagen! Inget speciellt spännande händer idag men ändå ingen tid att lata sig. Ska in till jägersro en snabb runda nu snart och hämta mammas present etc. Senare idag är det knatteträning och sen efter det ska jag hem en stund till Elle.. Längesen jag träffade henne tycker jag!
Imorgon fyller mamma år så får väl gå upp med tuppen då om vi ska sjunga för henne på morgonen tror hon går upp kvart i sex ellet något, rent för tidigt för mig men får kämpa på! Fyller ju bara år en gång om året =).
Nu ska jag göra mig klar för bussen. Blir mössa och halsduk idag för det är så kalla vindar! Suck! Men snart är det jul wiie =) PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0