Idiot telefonist...

Glömde skriva innan idag vad jag egentligen skulle skriva. Idag var det typ fjärde gången någon dum människa från Glocalnet ringde hit för att få prata med pappa. Varje gång har jag svarat och sagt nej han jobbar och han säger att han ska ringa tillbaka. Inser puckot inte att han kanske ska testa senare på dagen och inte tidigt på morgonen då? Folk jobbar ju faktiskt! Eller visst finns många som jobbar hemifrån etc men hallå! Jag har sagt fyra gånger nu att han jobbar när ska han ta hinten att hmm.... han kanske jobbar jag testar senare på dagen ungefär vid fem istället? Ding ding ding!!

Nu ska jag byta om snabbt sen köra och hämta upp Johanna och sticka till träningen! Kämpa på!
Får inte heller glömma att skriva ett STORT GRATTIS till Sofie som fyller 19 idag! Grattis snäckan! =D Antar att hon inte kommer på träningen idag då haha! Ska även säga Grattis till Cattis som också fyller år idag men tror inte hon läser min blogg ändå haha! (Elles kära mamma) men grattis i alla fall! :D

Vi hörs! PUSS!


Kommentarer
Postat av: Sofie Törngren

TACK TACK TACK ! <3

2009-10-11 @ 17:22:15
Postat av: ~ Marre

Så lite så! :D Tycker du får komma ner till träningen snart! Inte samma sak utan dig i gänget =)

2009-10-11 @ 23:18:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0