fabelen också!

Det blev bara en snabb runda inne på coop. Det finns ju inte direkt sååå mycket att göra där haha! Självklart var armbandet slut inne på guldfynd och även jeansskjortan inne på h&m var slut! Fabellen! (mitt ord istället för svordom) Inte nog med det så var armbandet ju självklart slut på mobilias guldfynd också där mamma är just nu för hon skulle till synoptik eller vilken det nu är som ligger där. Det är så typiskt! men de skulle komma in igen i början på nästa vecka så ska in snabbt då och fråga hela tiden typ haha! Lite shopping blev det dock idag. Köpte en present till mammi och sen köpte jag en halsduk och en mössa till mig själv inne på H&m. Inte för att jag är så söt i mössa men tyckte den var så fin så ville ha den ändå. Köpte även årets rosabandet till mammi och ett lipgloss/balm inne på apoteket. Tadaa =) Nu blir det tv till mamma kommer hem sen ska jag packa till matchen.

Vi hörs! PUSS!

( ser lite grönt ut men de är babyblå =) )

Kommentarer
Postat av: Tess

Har också den fast i svart men visste inte att det fanns mössa till övergullig! :D

2009-10-04 @ 20:28:13
Postat av: ~ Marre

Jajemen tror de finns i vantar också haha! =) jag vet den är jättesöt..

2009-10-05 @ 11:37:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0