Desperata hemmafruar

Nu är det reklam men snart börjar desperate housewives igen. Knatteträningen gick bra de gjorde som man sa och relativt tyst också.. Skönt! Nu blir det tv och lite iste och salta pinnar mums! Imorgon ska jag baka Släta vetebullar. Ska ju bli ett äventyr men det ska gå bra, det har jag bestämt! haha Håll tummarna och korsa allt ni kan för tur haha! Mitt nästa bakverk ska jag göra till mammas födelsedag och ska bli hi-hat cupcakes men bara hi-hattarna :p cupcakes receptet verkade inte vara så gott så väljer att bara göra marräng topparna som mamma också tycker om eftersom det är hennes födelsedag nästa vecka! En mumsöverraskning!

Nu ska jag återvända till tvn och mina salta pinnar! Vi hörs imorgon! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0