Catwoman

Tjooho... Då var det lördag och det är hur skönt som helst! Vaknade rätt tidigt idag och skulle in till söderkulla för handboll. Första matchen som Johanna och mammi satt söööög! Det var division 4 dalhem mot GW. Jäklar va dålig matchen var. Så sjukt många slarvfel och det var bara tråkigt att se. Sen matchen jag satt var en division 2. Dalhem och Hk Farmen (Lugi). Farmen vinner men en mycket bättre match. Roligt att se på!

Just nu är det halvlek i champions league i handboll. Allingsås mot FCK. Heja heja! Just nu leder FCK med rätt många mål men än är matchen inte över. Kristian Bliznac i Allingsås är ju skit snygg haha! Första gången jag märkte honom idag men jaja! haha!

Ikväll ska man på fest med Fiffi om hon nu mår bättre ikväll vill säga. Annars får vi se vad det blir. Catwoman visas idag också på tv så den hade jag tänkt att jag skulle spela in, en mycket bra film =).
Nu ska jag återgå till tvn, vi hörs! PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0