Blogg.se

Hej hej hej! Eftersom jag är så dålig när det kommer till mms etc. så lyckades jag inte skicka något från ishallen igår, jag försökte men fick tillbaka att något var fel så tyvärr! Men kallt var det att stå där! Mycket roligare som publik att titta på en handbollsmatch för där är mer drag, på hockey hör man knappt från publiken när det blir mål! Blö! men ja, sporten var rolig att se på i alla fall =).

Just nu är det på gränsen i fall jag ska jobba eller inte. Är lite förkyld eller har precis börjat bli förkyld men är inte jättefarlig men eftersom jag jobbar med mat så är det ju på gränsen men rör inte maten så det är lugnt. Jag jobbar lite åt sidan idag helt enkelt. Ska bara jobba några timmar (egentligen helt onödigt att komma in för) så det blir inga problem från min sida i alla fall. Heja heja!

Nu ska jag börja byta om jag liknande, ska iväg och tanka innan också så får väl köra om en stund! Vi hörs senare, Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0