blääup sa den lilla grodan..

Haft problem med internet ett tag så har inte kunnat uppdatera förrens nu. Har precis sett "sweet home alabama" fortfarande lika bra som alltid...

Väcktes fem i sex i morse och skulle upp och sjunga för mammi. Det gick bra, hon tyckte om alla presenter hon fick vilket var bland annat en sån lite visp till kaffe latte som man skummar mjölken med. Ett ägg-hänge från Ko-ko-no i ouch! serien av pappa i rött som hon ville ha. och slutligen en sjal, en bok och hjätepost-it av mig =) När hon kommer hem ska vi ta reda på vad hon är sugen på att äta så ska vi beställa hem det. Hinner ju tyvärr inte äta ute idag eftersom jag har träning och det är match till helgen och jag måste köra runt i Malmö och hämta upp en massa....... suck....

Läste förresten på en annans blogg att KappAhl släpper en ny kollektion på måndag som heter "Vintage Stories" jättesöta kläder så får nog ta en titt i den affären snart tycker jag...

Nu ska jag slänga på mig en ansiktsmask och upp och kolla klart på ett program på tv och sen vet jag inte faktiskt haha.. Får vänta tills mammi kommer hem vilket hon gör vid fyra =)

Ha det fint sålänge! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0