At the world's end

Nu har jag kommit hem från farmor och det har varit en tidig morgon. Fick gå upp vid sju bara för pappa börjar jobba så tidigt och han skulle hinna in med mig och till farmor och sen till jobb efter bokat tid till farmor på vårdcentralen. Sen gick jag med henne dit och sen gick vi och handlade lite grejer hon behövde. En skön dag faktiskt även om det är tidigare än vad jag föredrar haha! Farmor berättade att hon vaknar halv sju varje dag och går upp då, helt tossig den där tösen! (mycket skånska nu haha). De ringde också från jobbet och ska jobba idag fyra till tio har jag för mig så ingen träning idag tyvärr, Snyft. Jag överlever ändå. Nu ska jag sätta mig en stund framför teven sen ska jag plocka fram allt till jobbet och vänta på att mamma ska komma hem med bilen. Skönt med bil idag!

Vi hörs kanske efter jobb =) puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0