Anna har kommit hem!

Yeeey nu har Anna kommit hem från England, äntligen! Hon landade 20:30 så hon borde vara hemma nu snart i lilla Eslöv... =) Lovely!

Jobb gick bra, kom en buss med ett fotbollslag från Köpingebro med tusentals små flickor som skulle ha en massa mat och sen en massa glass! Mycket jobb men det gick bra, de var trevliga! Något som inteinte är trevligt dock är min röst, kan knappt prata så det är väldigt jobbigt haha! Kommer suga imorgon på matchen för jag kommer inte kunna prata så mycket med laget direkt haha! Jaja kämpa på!

Efter jobb stack jag ju direkt till knatteträningen vilket var knappt lönt. Inte så många killar där för det är ju lov så då antar väl dem att det är lov från träning också. Icke! Efter det körde jag direkt in till Söderkulla där jag kollade på när Dalhem mötte Eslöv.

Nu ska jag sova och imorgon ska jag möta mamma istan efter hennes jobb och vi ska kolla på halloween kläder. Sen blir det färd mot Trellehulla lite senare och Match! Korsa alla fingrar och håll alla tummar att det ska gå bra! Vi hörs imorgon! Ha en trevlig kväll. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0