a long way to go..

Det har varit en lång dag men skönt att den är över nu typ =) Ska sova snart för jag är hur trött som helst. Har varit det hela helgen så får se om det är någon sjukdom jag börjar dra på mig eller om jag bara kanske rent av sover för mycket? Vaknar tidigt men kanske vem vet..

Fiffi kom vid halv ett idag och vi fikade och snackade lite innan vi skulle sätta oss i bilen och hämta Johanna och sen köra till Vinslöv. En jäkla håla att spela handboll i men varför inte! Oxie har ju ett lag och det är inte mycket större än Vinslöv... Gjorde till och med mål på en straff idag haha! Lägger aldrig straffar men där ser man :D Ny konkurrans på g där kanske ;D Efter att varit iväg ungefär fem och en halv timma för en ynka match så kom jag hem och det var dags att äta middag. Kändes dumt att äta middag så sent för brukar inte äta senare än fem om vi inte äter ute men man måste ju få i sig mat så fick ju äta lite. Efter det såg jag inspelade Gossip girl som äntligen börjat igen. Lite snyftigt att Priviledge slutat men blev inte av med Joanna Garcia(Megan i Priviledge) för det. Hon är även en karaktär i gossip, så trevligt så..

Imorgon blir det upp med tuppen för ska hem till farmor och hjälpa henne med lite grejer som har kommit upp. Får se hur det går! Så nu är jag allmänt deprimerad, väldigt trött och gör inte världen bättre så det blir bäst att jag lägger mig helt enkelt. Svarar inte på mobilen så inte lönt att ni hör av er(om ni nu läser detta och tänkte höra av er vill säga haha!). Vi hörs imorgon! Ha en fortsatt trevlig kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0