Vener och artärer...

haha ni skulle se mina händer just nu.. Så fort jag låter dem hänga lite neråt i en minut typ så poppar alla mina ådror ut ur handen... Ser lite sjukt ut men det lägger sig snart hoppas jag :) För övrigt så är det väldigt ömt i armen efter vaccinet men man ska ju egentligen inte klaga... Det går över om någon dag är det sagt så håller ut... Träning imorgon tur jag bad dem ta sprutan i högra armen för då kan jag vara med så gott det går i alla fall eftersom jag är vänterhänt! hurra hurra!

Nu ska jag faktiskt gå och lägga mig. Eller så fort jag har plockat bort allt från min säng så ska jag gå och lägga mig. Måste städa mitt rum imorgon. Ska nog ner till affären och köpa lite äpplen också. Blev väldigt sugen på äpplepaj idag så ska nog baka det imorgon! mums! Sov gott! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0