Trött som bara den...

Orkar inte göra något åt min blogg just nu så det får bli imorgon istället...

Nu ska jag inte göra något annat än att borsta tänderna och lägga mig i min underbara säng! Hur skönt som helst. Träningen gick väl bra antar jag vet inte hur jag ska kommentera den.. Själva handbollen gick bra men sen snacket med spelare och tränare och massa sånt gick inget vidare för att vi i laget hela tiden ska avbryta Bamse (vår tränare, ja jag vet konstigt smeknamn) istället för att låta honom prata till punkt. Jaja vi får bättra oss! Snabbt! Alla! Har ju match både lördag och söndag så skulle bli full rulle!

Nu ska jag gå och borsta tänderna etc och sen snaaark! =) Vi hörs imorgon! PUSS

Kommentarer
Postat av: Tobias

Hehe man tackar :D kul att höra!

2009-11-03 @ 00:07:45
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0