Snart är det 1a advent.

Jepp på söndag är det första advent och då ska alla ljusstakar, julstjärnor, adventsljusstakar och datumljus upp! Eftersom jag älskar allt julpynt och att julpynta kommer mitt rum se ut som nordpolen redan på söndag fast man egentligen inte ska ha uppe allt då men jag ska försöka att bara pynta lite :P.

Nu ska jag upp och äta en liten snabb lunch. Åt frukost rätt sent så väntade med lunchen också. Efter det ska jag plocka undan alla kläder och städa mitt rum är det planerat. Undra hur det kommer att gå.....
Ikväll är det träning. Har dock fortfarande ont i min knoge sen matchen för några veckor sen så det kanske var lite mer än bara en stukning, kanske till och med en spricka? men det får gå ändå, inte lönt att kolla upp det än om det inte blir värre. Nu är det dags för mat! Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0