slutet på kvällen...

Hej mina vänner och alla som vi känner! =) och alla andra såklart.. Hmm ska kort berätta om dagen innan jag går och lägger mig så kort inlägg då hihi!

Mamma slutade tidigare på jobbet pga av annat och kom hem tidigare och hon var på handla-humör så vi stack ner till Svågertorp för att köpa lite julklappar och sen stack vi in på Rusta där vi bara skulle kolla lite men kom hem med allt sorts av tramsiga saker.. Köpte hur mycket julsaker som helst utan att vi egentligen behöver det men kul var det! =)... Sen blev det middag när pappa kom hem från jobbet och slutligen träning som jag kom hem från för ungefär en timma sen. Det gick bra men var inte så roligt men men allt kan inte alltid vara kul...
Så det var dagen kortfattat. Imorgon ska jag ner och vaccinera mig för mamma tvingar mig annars hade jag nog struntat i det.. Varken bu eller bä direkt. Sen ska jag ner till jobbet lite för att fixa med några tider men det ska nog gå snabbt.. På kvällen blir det knatteträning eller får se om jag går ner eller inte. Mer uppdatering imorgon!

Sov gott alla och vi hörs imorgon helt enkelt! =) PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0