Skofest!

Oh såg precis på facebook en inbjudan till Nelly High heels party något.... Vill så gärna dit! Menar det är en fest med skor som tema, vilken tjej skulle inte tycka om det! De första 100 tjejerna eller vad det nu var får också välja ut ett par skor som finns där som de får hemskickat! helt jäääkla lovley! men tyvärr kan jag inte för jag ska på personalfest! suck! Fast det ska också bli kul men ändå! Skooor!! Ska se vilka andra städer de ska vara i om Malmö nu inte är den sista staden så kanske man kan åka dit istället =).

Nu ska jag klä på mig något ordentligt istället för mjukisbyxor och mjukiströja. Ska in på skånetrafikens hemsida och se vilken buss jag ska ta in till stan sen rikta in mig på det. Hoppas klänningen finns nu =). Uppdaterar er senare.. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0