På spaning med Bridget Jones.

Såg att det var över två dagar sen jag gjorde ett inlägg så ska ju genast lägga upp ett nytt! Har inte riktigt hunnit med allt som jag brukar ha lite tid över till så får göra det nu när det är lite tid över.

Igår var det ju först match sen thanksgivingmiddag hemma hos Sofie vilket var hur trevligt som helst och maten var väldigt god! Sofie var hur duktig som helst! Efter vi hade ätit paj fick jag och Anna tyvärr lämna lite tidigare för jag skulle vidare med Mysan. Vi stack först på förfest hemma hos Martin vilket var väldigt speciellt men roligt haha! Sen stack vi vidare först till Slagt där White höll till men där stannade vi inte länge för Henrik(en av grabbarna vi festa med) lyckades bli portad därifrån även om det nu var eller inte var hans fel för det så blev han det. Så vi stack vidare, eller rättare sagt tog taxi vidare till chili som ligger ungefär på 10 minuters gångavstånd!! Killarna bestämde..... När det hade stängts gick vi runt hörnet och in på Max för lite nattmat, mums! Efter det kom underbara Sofie(en annan vän som också heter Sofie, finns många Sofie i mitt liv haha) och hämtade oss och körde oss hem. Underbart! En väldigt trevlig kväll, träffade många gamla vänner, några gamla klasskamrater och andra smilare(linjen jag gick i gymnasiet) också faktiskt vilket var väldigt trevligt!

Idag har det varit handboll för hela slanten. Åkte vid lunch till Trelleborg för att sitta funktionär på USM. Kom hem senare på kvällen och var hur trött som helst och hade mycket kvar att göra här hemma! Nu är dock allt lugnt och skönt igen! Kollar på filmen "på spaning med Bridget Jones" och så fort den är slut ska jag gå och lägga mig är det planerat. Vi hörs imorgon! =) PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0