"my super sweet 16"

Har precis sett "my super sweet 16" på mtv och förstår inte varför jag kollar på det för jag blir alltid så arg på de små snorungarna. Förstår inte hur föräldrarna kan låta deras ungar köra så mycket med dem. Där är det inte föräldrarna som bestämmer utan ungarna. Sorligt... I detta avsnittet skulle en tjej sjunga en av Alicia Keys låtar vilket hon inte gjorde bra men hon trodde att hon gjorde fruktansvärt bra haha! Pinsamt egentligen och hon skulle bli vääääldigt förbannad på sina föräldrar om hon inte fick mercan som gick på 100 000 dollar för den andra cabben gick ju inte för den hade för små speglar att titta sig i...................behöver man ens kommentera det? hahahahahaha! Ooo och en annan sak, hon blev lack på sina kompisar(som var hennes vip) för att dem inte var som hennes plåster och följde henne vart hon än gick utan de dansade med andra vänner istället. Buuuhu! snyft.......

Jaja nu ska jag sluta med detta hade kunnat skriva hur lång som helst annars hhaa! Träning som vanligt ikväll, ska åka in lite tidigare för herrarna spelar match som börjar sju så ska kolla en stund på den! Nu ska jag packa väskan innan mamma hojtar att det är mat. Höres! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0