Magen kurrar.

Ja idag blev ju inte riktigt som planerat! Vaknade lite för sent eller ja jag vaknade rätt tidigt men låg kvar i sängen tills klockan blev lite för mycket för att göra något speciellt idag. Efter att jag hade ätit frukost och etc. så skulle jag ju städa mitt rum men när jag stod och tittade på allt jag skulle göra så tänkte jag bara "nej jag orkar inte, inte idag". Så jag plockade undan lite här och där men alla kläder är kvar överallt och det är fortfarande stökigt till tusen. Pajen blir dock av men jag har inte handlat äpplena. Vädret är ju inte det bästa i Malmö idag och ville inte ut och promenera då så mamma är på Maxi och handlar lite saker nu så hon tar äpplena samtidigt =) mums!

För att ha gjort något alls idag så har jag faktiskt slagit in julklappar och satt upp mamma och pappas julklappar till deras presentkalender på tavlan så det är klart. Eller jag har två paket kvar att handla men vet vad det är så det går snabbt. Någon vecka kvar tills december så det är lugnt! Nu ska jag pysa upp igen, vi höres!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0