Lördag eller är det söndag?

håller inte riktigt koll längre, vilket är riktigt illa.....

Har precis kollat på "Harry Potter och halvblodsprinsen" med mammi, pappi och Anna. Lika bra som på bio =). För er som har sett den så vet ni ju att det kommer en plötslig och högljudd scen när Harry och Dumbledore håller på med en grej (för att inte avslöja för dem som inte sett filmen än) som man kan bli rätt rädd för. Kan säga att mammi blev väldigt rädd! Istället för att titta på scenen satt jag och Anna, som redan vet vad som hände, och tittar på mamma istället hahah hon hoppade högt ur soffan och slängde händerna för öronen. Var det roligaste jag sett på länge! Ni som sett filmen och vet vad som händer, utnyttja läget ;D.

För övrigt så har det varit en rätt så lugn dag, Var ute och gick med pappa en liten stund i morse vilket gjorde att jag fick skynda mig till jobbet för att inte komma för sent. Jobbade ett kort pass igen vilket knappt är lönt men det var roligt. Tjejerna var trevliga och Ola var på sitt vanliga sura humör som man kan skratta åt! Lilla söta Ola! Jag har börjat dricka för mycket kolsyrad dricka numera. Det är bara för att vi får ta det om vi vill ha det på jobb så det blir att man tar det istället för vatten om man behöver. Inte bra! men gott =). Snart kommer julmusten också hoppas jag :D muuums!

Nu ska jag hmm ja jag vet inte men inte skriva längre i alla fall haha! Vi hörs! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0