Låter som att det regnar....

Verkar vara något med att det ska regna varje måndag numera... Får se om det regnar nästa måndag också haha! Idag blir en lugn dag ska bara slappa hemma och senare idag ska jag till äckliga tandläkaren. Hatar tandläkaren! Sen blir det träning som vanligt. Fortfarande förkyld men det är bättre nu så det ska väl gå bra idag.

På fredag är det personalfest så måste in till stan och köpa en klänning tills dess. Har egentligen en klänning jag kan använda i gardroben men har hittat en jättefin som jag vill ha och nu har jag ju en anledning att köpa den också =). Den är inte dyr heller så helt perfekt tycker jag, hoppas bara att den sitter snyggt på en nu också vilket kan vara det största problemet haha! Jaja får i alla fall åka in och testa det skadar ju inte. Oh vad jag hoppas att den sitter bra för då ska jag ha mitt nitskärp också och mina underbara nya skor! wiiie helt lovely!

Blåmärkena på kroppen börjar försvinna nu och hoppas att jag inte får några nya på träningen innan festen nu hah inte så snyggt med blåmärken på benen och armarna när man ska på fest. Handboll är en tuff sport haha och man får ju kriga lite på planen tycker jag! Därmed blåmärkena!

Nu ska jag upp till tvn och se om där är något bra, kanske till och med smalville? =) håll tummarna.. Hörs! PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0