Kalmar

Hejsan alla! Oj oj oj vilken dag det har varit... Fick gå upp sju imorse för att hinna packa klart allt för jag var ju dum nog att inte göra det när jag hade tid igår och började istället strax innan jag skulle lägga mig. Blev att jag la mig vid ett utan att ha packat klart med mobilen bredvid istället...

Utan problem hann jag i alla fall packa klart och hade tid över för lite tv också! Sen gick jag med en sjukt tung väska till bussen som låg 12 min ifrån mig vilket var riktigt jobbigt. Bara för att jag skulle ha med mig massa saker upp till Camme men sånt får man ta. Kom till centralen i Malmö i god tid och hann till och med byta till det nya påhittet från skånetrafiken, jojo-kortet. När jag väl kom till Kalmar hämtade Camme och Robin mig och vi åkte hem för att fixa lunch. Efter lunch stack jag och Camme och handlade på Maxi och sen bakade vi pepparkaksmuffins. Mums! Nu har vi kollat på tv och snart ska jag sova för jag är så otroligt trött :p men först lite tv till..

Imorgon blir det stan och sen får vi se vad som händer. PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0