Hemma igen!

Japp då var man hemma igen i lilla Oxie. Mamma var i Tyskland i fredags så lite presenter väntade på rummet när jag kom ner. Bland annat en sjungande/dansande liten tomte haha det var det roligaste jag sett. Klickade på hans hand och han började sjunga "you make me wanna shout..." Så söt så.. Sen var är där lite annat också men ska vi inte ta upp här =).

Jag har haft hur trevligt som helst i Kalmar och saknar redan Camme igen.. Vi köpte en liten guldfisk igår som hon skulle ha i Robins akvarium som hette lilla prinsessan (hoppas verkligen att det var en tjej haha) men idag har hon dött! Snyft men sånt händer!...

För att kort nämna lite var vi har gjort de senaste dagarna så i fredags var vi ute och åt på Mamas och Papas mums! Åt lite olika tapas grejer där, testade Cammes Calamares men blööööö icke gott! Igår var vi på Harrys där vi först åt lite sen gick vi ner till baren och drack lite där och kollade på fotboll! Hur bra som helst.. Oooh glömde, vi lagade Cammes cykel på dagen på lördagen också. Hon hade fått punktering så vi bytade slang och bytade kedjeskyddet också för det var trasigt.. Sjukt stolt över oss som klarade det själv och utan problem! :D Hur duktiga som helst...

Nu ska jag pysa igen för jag och mamma ska hämta kinamat, mycket skräpmat under dagarna men det är mumsigt! Vi hörs senare... PUSS!


Camme i full gång med att laga cykeln..

Lilla tomten som väntade på mig när jag kom hem haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0