Hejsan svejsan..

Så nu ska jag försöka uppdatera er lite mer om helgen men har ett stukat finger sen matchen idag som gör ont så det blir ett kort inlägg!

I fredags var man på personalfest på "lite mer" i Ystad där var alla anställda från Svedala, Trelleborg och Ystad så det blev trevligt! Hade hur roligt som helst och tog nog en drink för mycket men sånt får man ta.

I lördags var det först upp och ut och promenera lite mer pappa för att piggna till. Sen skulle man spela match mot OV och sen hem igen för att göra sig klar för lite partaj hemma hos Charre. Jag bestämde mig för att det räckte med en kväll med alkohol så jag körde dit. Hämtade upp Fiffi på vägen. Hade väldigt trevligt där också även om vissa av folken var lite smått skumma haha!

Idag sov jag vääldigt länge för jag kom inte hem förrens halv fyra imorse så sov väl närmre lunch. Sen var det bara att gå upp och äta frukost, tittade på idol och kan ju bara säga att shit vilken gåshud man fick när Erik sjöng Queens låt "the show must go on". Vilken röst den killen har! Daaaaaamn hihi! Efter det så var det match igen i Lund, hämtade upp Johanna, Gabbi och Ampe på vägen. Nu är man hemma och har ätit och pustat ut. Stressigt när det är mycket att göra haha! Nu ska jag kolla på Gossip Girl sen ska jag nog ta det otroligt lugnt framför tvn resten av kvällen! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0