För dålig fantasi för en bra rubrik...

Idag är min fantasi långt bak i skallen och vill inte poppa fram.... fast det överlever vi =)

Fick gå upp tidigt idag! 07:30 för att vara exakt :o och det är bara för att jag är så seg och behöver äta frukost med god marginal. Skulle nämligen vaccineras idag men självklart när jag kom ner dit kom jag på att min plånbok ligger i ytterfacket på min träningsväska så det var bara att promenera hem igen och hämta den. Tog cykeln andra gången men det gick bra det med. Hatar sprutor dock tycker det är väldigt obehagligt och gör ofta större sak av det än vad det egentligen är. Löjlig och jag som ska plugga inom sjukvården och gillar varken blod eller nålar. Känner att jag kommer bli en toppstudent haha! Det är väl en vanesak antar jag. Efter att jag hade fått sprutan stack jag hem och tittade på lite tv och åt lite lunch. Sen fick jag köra ner till jobbet för att fixa med lite tider som jag inte kunde jobba på men underbara Alex och Jonas tog dem istället! Toppen! Sen har jag gjort lite andra saker idag också men inget speciellt....

hmm vad som mer händer i veckan är att på torsdag blir det ju självklart midnattsvisningen av Twilight och New moon vilket vi tjejer som jag ska gå med är helt uppe i varv och spralliga över det.. Som små flickor i stort sett haha! Töntiga! Sen på lördag är det match får se hur den går sen ska jag på Thanksgivingmiddag hos Fiffi eftersom det är Thanksgiving på lördag och sen ska jag till slagt/white med My =). Sen händer nog inget mer speciellt i veckan.. Skulle något komma upp kan jag ju ta det då hehe...

Just nu är jag sjukt obehagligt mätt efter middagen och har ont i armen efter sprutan och allmän huvudvärk, kan det bli bättre? Tror inte det faktiskt haha! Lite senare ska jag ner och träna grabbarna eller Mattias får sköta det idag men jag har nycklarna och Jörgen kommer inte idag så får gå ner till hallen fast att jag inte känner för det med tanke på hur jag mår... Suck men heja heja! Kämpa på !!

Kommentarer
Postat av: Tobias

Alla tycker olika :) kan hålla med dig om att Fokis intervjuskills inte var dom bästa ;)

2009-11-17 @ 21:34:30
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0