dark plum

Tjoho! då har man börjat göra sig klart för partyt ikväll då. Jag vet lite tidigt för fest men ska på förfest redan vid tre-fyra så bättre att vara ute i god tid än att stressa =). Har precis målat klart mina tånaglar. Använde färgen "dark plum" från h&m vilket är en mörk lila/grå färg. Väldigt fint blev de haha! Har fortfarande inte helt bestämt mig vad jag ska ha på mig men blir väl min blommiga klänning. Har inte använt den på ett tag men vill gärna ha mina klackar med nitar men vet inte om de två passar så bra ihop. Får testa och se, annars har jag ju klackar så det blir över så kan bara byta till ett annat par haha!

Nu ska jag leta upp strumpbyxor och liknande, kommer frysa som f a n men vill man bara fin får man lida pin! PUSS

Kommentarer
Postat av: amanda

den färgen du har köpt på hm, dark plum. Var det nyligen? tror du att den finns kvar?

2009-11-08 @ 22:31:31
Postat av: ~ Marre

Oj nej det var ett bra tag sen jag handlade det nagellacket. Hittade igen bara så finns nog tyvärr inte kvar men där finns andra jättefina färger..

2009-11-09 @ 14:42:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0