Bubbel bubbel

Igår och idag har varit sånna tråkiga dagar där man inte har något att göra. Visst finns där mycket man kan göra men man är på det humöret att man hellre ligger framför tvn en extra timma än att göra något vettigt. Dock ska det inte bli en vana! Vaknade tidigt imorse idag igen precis som igår av att mamma och pappa pratar eller går i trappan eller något eftersom de ska till jobbet på morgonen. Sen vaknade jag igen efter någon timma av att maskinerna håller på som vanligt borta vid bron. Så trött på att de ska hålla på överallt och på samma gång med att reparera vägar etc. IT SUCKS! dela upp det lite kanske? Det är samma sak som att köra på autobahnen(motorvägen) i tyskland på somrarna. De ska alltid fixa något så att det blir köer! Jobbigt.....

men i alla fall inte riktigt det jag skulle skriva om haha! Idag ska jag för en gångs skull jobba! Har fått jätte få tider nu i november och december så det känns knappt lönt att man jobbar... Suck! men idag är det i alla fall dags men det är bara ett kort pass vilket gör det ännu mer surt! Imorgon ska man spela match i lund och sen ska Anna med hem och vi ska äta pizza och ha lite mysigt =) Nästa helg kommer Camme och Robs wiie ska bli roligt =). Nu ska jag börja ta fram jobbkläderna och tänka på vad jag ska äta innan jobb. PUSS


ja & camme i cph.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0