Årets Julkalender?

  

Ja undra vad som blir årets julkalender... De var mycket bättre förr när jag var mindre. Älskar verkligen de julkalendrarna. Trolltider, Greveholm, Pelle svanslös, Julens hjältar, När karusellerna sover med flera men efter 2002 blev det bara sämre och sämre. Den sista bra julkalendern var just 2002 och Dieselråttor och sjömansmöss. Nu handlar det inte längre om julen och fantasin är helt slut enligt mig.
Har precis varit inne på en hemsida och sett att årets julkalender ska vara något som ska heter Supersnälla Sara och Stålhenrik? eller något liknande. Kan det vara något? Var har jultomten och julafton tagit vägen egentligen...

Ja jag skulle ju egentligen inte skriva detta inlägget för att klaga på julkalendern. Jag skulle bara berätta att jag ska upp till Kalmar nästa vecka =D. Ska till Camme och stanna där nästan hela veckan. Ska bli så skönt och så roligt!

Skulle även berätta att idag har jag faktiskt beställt en julklapp! Haha! Det gäller ju att vara ute i god tid. Självklart kommer jag vara ute i sista dagarna med de sista presenterna som vanligt men det är bara för att mamma och pappa är så sega på att komma på vad de ska önska sig. Något måste de ju vilja ha eller behöva, kan man ju tycka!

Nu ska jag upp och titta på Ncis med pappi =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0