ändrade planer...

Blev lite ändrade planer idag. Det blev jobb istället för att göra något annat. Simon ringde imorse och undrade om jag kunde komma in så jag sa ja och skyndade mig dit. Tur att vi hade ena bilen hemma haha!
Skulle egentligen ha knattarna i hallen men hann inte ner dit så att det var lönt eftersom de bara har en timmas träning och jag jobbade. Så fick hoppa det.

Pappa håller på med vår värmepump just nu för den har fått isönder. Eller fläkten som sitter här inne är sönder. Tror att han har fixat den nu, egnetligen har vi garanti på den men självklart har affären som vi handlade den i stängt och nu måste vi leta upp någon annan som tar emot den! =) Jobb, jobb, jobb!

Imorgon blir det lite party party. Ska ta det lugnt eftersom det är match på lördag men lite blir det! Börjar redan partaja vid tre för vi ska förfesta lite sen åker bussen ner till trelleborg eller var det nu är vi ska klockan sex! Så det gäller att börja tidigt.. Ska ta med mig kameran och smygfota lite haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0