sjung om studentens lyckliga dag........

Jepp då var skolårens sista skoldag avklarad även om det inte var så mycket till skoldag. Vi hade en kort stund med Fredrik på samhällen där vi lämnade in böcker och fick tillbaka våra prov och vår hemtenta. Gick mycket bra =). Efter det lämnade jag in min skåpsnyckel och sen gick jag och Elina till Espresso House och hansa för att fördriva tiden till studentlunchen. Sen träffade vi Josse, Lyly och Gunn inne på blomsteraffären på hansa där de höll på att köpa blommor till våra lärare. Fina blev dem :)
Klädnaden för idag blev den klänningen jag egentligen skulle ha på studenten innan jag hittade den jag ska ha nu :p. Tillsammans med den blev det halvlånga svarta tajts, de högklackade skorna jag köpte igår och min jeansjacka.....
Nu måste jag rusa för jag ska hem till Elina och måla vårt andra lakan till studentflaket som vi inte hunnit göra än.. håll tummarna och träna nu in studentsången...

Sjung om studenten lyckliga dag. Låt om oss fröjdas i ungedomes vår!
Än klappar hjärtat med friska slag, och den ljusnande framtiden är vår.
Inga stormar än, i vårra sinnes bo. Hoppet är vår vän, när vi knyta förbund i den lund.
Där de härliga lagrarna gro!
Där de härliga lagrarna gro!
Hurra!

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0