your will never stop this fire from burning....

Nu är jag lite irriterad....Betyder folk inget för varandra? aah nej jag blir bara så irriterad av att prata om det så jag ska inte ens ta upp det. Bara tänk att ens handlingar har olika syner beroende på vem det är som tittar, vissa tycker att olika saker är okej andra inte! Tänk efter! :) Säger inte att jag är perfekt och gör säkert många "fel" saker enligt vissa men ja jag bara säger, Tänk efter hur det ser ut i andras ögon också ibland!

För övrigt har det varit som jag sa en lugn helg :) Vi vann matchen idag and I kicked ass! (enligt mig då haha) haha fast ja vi borde ha vunnit med mer än vad vi gjorde om man kollar på förra matchen vi spelade mot dem där vi vann med 23-10 eller något så vi gjorde rätt dåligt ifrån oss i denna matchen men ja det är två poäng mer så vi tackar och tar emot! :)
Efter matchen körde jag och Anna en snabb runda inom B&W och gick in på H&M och handlade lite snabbt där.. Snabbt och enkelt :) Sen stack vi hem och fikade med päronen och moster och morbror (Annas päron om ni undrar hah). Efter de åkte så har jag läst klart min bok även om det är andra gånger jag läser den ahha, längtar tills den sista uppföljaren kommer, vilket den borde göra nu i dagarna wiie!

Nu ska jag upp och kolla på tv med päronen och på tal om päron så påminner det mig om att jag borde äta något idag mer än frukten jag åt för en stund sen, anyway typ....Är inte så hungrig ändå och är inte sugen på något så vi får se hur det blir med det :)! Äta bör man annars dör man eller vad man nu brukar säga :) 

Have a good night yah'll! kiss kiss!

Kommentarer
Postat av: Ampe

Äta gör man ändå dör man! :P

2009-03-09 @ 09:48:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0