What baby wants, baby gets!

Jaja ännu en gång har man varit lite off men ja det hade ju varit mycket i skolan och det har varit ett fullspäckat sportlov!
Sportlovet gick åt att måla om mitt rum och till att skriva projektarbetet för självklart satt vi som jag trodde sista veckan och panikskrev för att vi var försent ute! Rummet är fint, blev en ljusgrå färg på tre av väggarna och en mellangrå på väggen med fönstret. Möblerna är dock desamma men har beställt ett överdrag till soffan från ellos som är grått så det blir lite nytt i alla fall :)
Nu är projektarbetet inlämnat och man kan äntligen släppa det och äntligen slippa allt runt omkring det.. Ja Elina vet vad jag pratar om i alla fall (internt).

Idag fyller syrran hela 24 år, Grattis grattis, och igår var vi ute och åt hela familjen plus farmor på elysé som var lika gott som alltid :). Idag blir det en lugn dag fast ska sitta funktionär för b-laget lite senare men det är över på några timmar sen ska vi äta gott och sen blir det plugg plugg plugg. Totalt glömt att som har med skolan att göra över helgen för jag har haft så mycket annat att tänka på, suck! Ska skriva klart mitt svenska c arbete om min bok och plugga till den j ä v l a religionen med Claes. gääääsp..... tur att man redan har hunnit att läsa boken och börjat om på den igen.. (dock bara för att den är så bra haha)

Igår var man istan i någon timme och fixade sista presenten till syrran och kollade runt lite i affärerna. Hittade sjukt många skor inne på scorett som jag vill köpa vilket jag antagligen kommer att göra för ja jag har redan för många skor och några till skadar nog inte! Köpte även ett par ljus jeansleggins på Mq som jag velat ha ett tag nu så ja nu har man införskaffat sådana i alla fall! gött!

Snart är det även dags för min födelsedag, whoop whoop! Mamma sa att hon hade köpt paketer och att där var en som hon längtade att ge mig för hon trodde att jag skulle bli väldigt glad för den så nu är jag vääääldigt nyfiken! =) Usch då blir man hela 19 år..... fast ja 19 är inte så mycket är fortfarande en liten snorunge om man jämför med många av mina vänner hehe. Fiffi är ju rätt gammal om man jämför med mig haha :D (Älskar Fiffi ändå).
Nu ska jag pyssla med mitt hår och se om det kan bli något med mina försök till vågor idag haha! försökte mig på en mittbena innan men ja det blev förjobbigt för håret ville inte samarbeta med mig plus jag måste verkligen färga om det nu! eller nej inte färga, slinga! naturligt blond här vettu' men man måste ju ha lite fint också med några ljusa slingor här och där!

Nu ska jag sluta skriva så att det inte blir ett allt förlångt inlägg, ska fortsätta att nörda mig inne på svts hemsida och kolla igenom bidragen till melodifestivalen. sweet kissin' in the moonlight..... tralla lalalaa haha jaja vi syns och hörs!
Take care :) mycket kärlek!

mitt rum nu, fast man ser dock inte så bra men va fan! :)
måste dock sätta upp lite saker på väggarna som jag inte gjort än..

Kommentarer
Postat av: Sofie

you better love me anyway snyggo! <3

2009-03-09 @ 22:33:23
URL: http://sofieblogg.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0