Killing me tenderly....

Först och främst vill jag tacka för alla gratulationer jag har fått på alla olika håll! :) Tack snälla, ni är bäst! <3 *tusen pussar*
Sen vill jag tacka mina töser som var på middag hos mig i lördags, jättekul att ni ville komma och tack för de underbara presenterna. Alla var perfekta och passade mig gallant! <3<3<3 mycket kärlek till er!
Och så vill jag självklart tacka(igen) Elle och Anna för godispåsen och tårtbitarna som jag fick under tisdagen, de satt som pricken över i:et! Hur gulligt som helst!

Idag ska jag inte skriva allt för mycket utan ska bara berätta lite om hur det ligger till...Nu har man "äntligen" fyllt år och nu har jag bara 364 dagar kvar av mitt liv som tonåring haha, spännande?! dock väldigt många dagar så jag tar det lite lugnt än sålänge...
Idag var det en väldigt lugn och trevlig dag som har spenderats mest med Elle, vi var först på ärenden och sen bar det av till skolan där vi hade en lektion vilket var våra muntliga framförande i Nationella i svenska B, så skojsigt så? öhm......
Efter det stack vi hem till Elle och åt lunch där och sen låg vi och snackade lite bara, vi var hur trötta som helst så det var skönt att bara ta det lite lugnt.
Nu ska jag köra till träningen som vilken annan onsdag som helst. Ska springa bort allt jag har käkat under de senaste dagarna vilket har varit väldigt mycket :p haha men jag är helnöjd! Gott har det varit! :) mums mums...
Nu ska jag pysa! Ni får ha det så bra och ta det lugnt och festa loss i helgen!
"Viva la vida loca!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0