lillebror, lillebror, hela näsan full med snor.....

Nu har jag ännu en gång varit dålig med att uppdatera bloggen men det har varit fullt upp med cuper, studenter, fester etc så jag har ju anledning i alla fall hihi =)

Studenten var helt j*vla underbar, bland de bästa dagarna i hela mitt liv. Hade sjukt roligt och jag måste ju bara tacka först min syster som gick upp fyra på morgonen för att åka tåg från kalmar till oxie för att hjälpa mamma med maten. Sen måste jag ju tacka mamma och pappa för allt jobb och slit för att få min studentdag så bra som möjligt och det blev den verkligen! Sen måste jag ju tacka alla som kom för att fira tillsammans med mig och tack för alla jättefina presenter och blommor och gosedjur, mycket kärlek till er alla!
Dock var skolans efterfest INTE så bra! Latin hade på amiralen och bara att det var på amiralen sööög sen var ju stället fullt av massa latinare och deras vänner, inte direkt människor jag umgås med men sånt får man ju ta på ett uteställe man kan ju inte direkt välja folket där haha! Något som inte heller var bra var Dj'n, ingen av dem! Musiken får aldrig sluta spela på ett dansgolv, det får ju bara inte det! Under de få timmarna vi var där (typ 2) så stannade musiken typ 4 ggr och dansgolvet stod stilla och glodde. INTE OKEJ! "nåja vad är en bal en på slottet?"

Dagen efter var det dags för måsens och jontes student vilket jag gick på båda, mycket trevligt. På kvällen var det dags för borgars efterfest på luftkastellet vilket var mycket bättre än vår! Hade verkligen roligt där!
Torsdagen var det återhämtning sen på fredagen var det dags igen. Återigen hade jag verkligen roligt, Sofies släkt var väldigt trevlig att festa med. Många trevliga personer!

Gårdagen(lördag) spenderade jag i Eslöv. Det var eslövs beachhandbolls cup som jag var med i med knattarna. Hade roligt och knattarna var jätteduktiga. Första gången vi gjorde något sånt här men inte den sista. Efter gårdagen längtar jag nu ännu mer till åhus, vi ska vinna om jag så ska behöva ha grus överallt innan jag är klar!  haha!

Just nu sitter jag med näsdukar i högsta hugg och snörvlar varje minut. Har blivit förkyld till tusen, antagligen för att man har varit lite för lättklädd de senaste dagarna på festerna och frysit en del. Vill man vara fin får man lida pin.
Nu ska jag kolla lite på tv och dricka lite c-vitamin sen ska jag sova. rummet är fullt med blommor från studenten och jag älskar det! I vanliga fall har jag typ fem olika plastblommor i mitt rum för alla mina levande dör efter några veckor så tycker inte det är lönt men jag älskar verkligen buketter, stora som små och i alla olika färger. Det finns inget finare i ett rum än en vas med en vacker bukett (enligt mig haha).
Ja nu ska jag i alla fall pysa! Ha en fortsatt trevlig kväll och imorgon är en ny dag!


http://www.facebook.com/profile.php?id=797495581&ref=profile#/video/video.php?v=83660393962&ref=mf
(klassens utspark på malmö Latinskola!!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0