"För vi ska sy och vi ska klippa vi ska......."

What a day.. Jag har varit väldigt duktig idag! Storstädning kan man ju säga! Städade hela rummet inkl. bytade sängkläder, dammsugade, kastade alla(nästan alla) skolpapper, fixade blommorna(tog väck vissna etc.) och städade i skrivbordslådorna. Nöjd med mig själv just nu haha, fast att jag vet att rummet kommer vara likadant efter någon vecka igen. Eller ja skolpapprena kommer ju inte tillbaka eller blommorna men alla kläder på soffan och allt annat mög överallt typ :) men då får jag vara duktig igen istället haha....

För övrigt har jag inte hunnit med mycket mer idag, kollade på gårdagens Bones till frukost vilket man inte borde göra med tanke på att man äter samtidigt som man tittar på ett program med ruttnande lik etc hahah det rör om lite i magen :P Ikväll är det träning, hoppas det blir mycket handboll och vi blir många så att vi kan spela, hoppas hoppas! :)
Imorgon kommer syrran hem och är här över midsommar och lite så, ska fira Anna på lördag som fyller 16 den 24de Hurra Hurra <3 :) Måste leta upp lite kläder som jag kan ha på hennes tjejmiddag/kalas. Ska ha utklädning med disneytema (totally sweet sexteen) så får komma på något riktigt bra som jag kan vara :P blir nog bra tror jag.... Nasse eller Alice i Underlandet kanske haha =)

Nu ska jag byta om till träningen och kolla lite på teve =) Vi syns och hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0