Ett evigt sökande...

Tjohooo idag har jag faktiskt gjort något! Dra på trissor haha.... Sov lite längre dock vaknade upp runt tio och gick upp för att käka frukost, det blev yoggi och flingor. Vid tolv hoppade jag på bussen för att åka in till stan med Elle vilket var mycket trevligt. Jag var på jakt efter en studentpresent till mysan som tar studenten på fredag i Ystad. Jag ville också hitta en ny kavaj och ett par "fin-byxor" eller vad man nu ska kalla dem, kostymbyxor kanske? anyway.....Jag och Elle gick väl in i alla tänkbara affärer och tittade men hittade inga fina byxor och när jag väl hittade ett par fina var de i förstora storlekar eller helt fel modell.... Vill bara ha ett par stilrena, svarta INTE utsvänga byxor. Det ska väl inte vara så svårt att hitta tycker man men ack så fel. Kavajen var inte heller det lättaste att hitta men hittade en helt okej inne på Zara, hade velat att den skulle haft två knappar istället för bara en som den hade men den funkar ändå. Jag hittade i alla fall present till mysan vilket är det viktigaste....

Just nu sitter jag bara och ugglar och har det tråkigt, hittade ett litet test som jag ska göra som kommer lite längre ner i inlägget för er som orkar att läsa det haha! För er som tycker att det är lamt med olika tester, bara strunta i att läsa det :)
Träning ikväll igen så jag missar smilarnas lilla träff ute på ribban men med tanke på vädret så gör det inte mig så mycket. Får se hur mycket jag pallar med träningen idag, fortfarande förkyld och har en ordentlig huvudvärk men jag får försöka göra lite egen träning och göra så gott det går helt enkelt :) Take care!


Tre-saker-testet

Tre saker jag inte förstår mig på: politikerna i Sverige, varför man inte kan slicka på sina armbågar & varför man vill bli självmordsbombare.....
Tre saker som finns på mitt skrivbord/bordet: min studentmössa, en bordslampa & en påse Ahlgrens bilar.
Tre saker jag gör just nu: Skriver detta testet, lyssnar på musik & dricker isté
Tre saker jag vill göra innan jag dör: Ha besökt en plats i varje kontinent, hoppat fallskärm & köpt en sibirisk husky
Tre saker jag kan: Vissla, Springa i klackaskor & göra goda efterrätter
Tre saker jag inte kan: Sjunga, hålla reda på saker & låta bli att handla onödiga saker som jag inte behöver.
Tre saker jag tycker att du ska lyssna på: Robert Pattinson - never thínk, Ron Pope - a drop in the ocean & dina föräldrar! (viktigast)
Tre saker jag skulle vilja lära mig: surfa, tala franska & åka skateboard
Tre favoriträtter: Salladsbuffé, tapas & oxfilé med potatisgratäng och rödvinsås =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0