Designa din blogg...

Regnet bara faller ner i lilla Oxie, suck :(
Stackars er i Lund som tar studenten idag när det regnar, ikke kul!
Låt dock inte regnet förstöra er dag, man tar bara studenten från gymnasiet en gång så gör det ordentligt.
Man blir inte mer än blöt, kanske att man blir sjuk efteråt men förtillfället blir man bara blöt :)

Idag har också varit en sån händelselös dag har inte gjort något speciellt ordentligt mer än att tömma diskmaskinen typ haha! Har också försökt bli bättre på att designa bloggen men med tummen mitt i hand så har jag inte blivit speciellt smartare på det och behöver verkligen hjälp haha! Hade velat ha en helt ny design på bloggen och inte bara byta färger och bakgrunder..... Har faktiskt lärt mig hur man gör små meddelande som poppar upp om man drar pilen över vissa saker så testa nu och dra pilen över mitt citat "- sålänge det finns hopp finns det möjlighet" så ska ni få se hur duktig jag är hahah!
Även för er som bryr sig har jag laddat ner en ny iPod och ny musik på den så lyssna på låtarna och ha en trevlig liten läs stund!

Ikväll är det knatteträning som gäller, får se hur många det är som lämnar in matchkläderna och hur många det är som egentligen kommer idag... hmmm... Uppehåll på gång tror jag!

Nu ska jag gå upp och vänta på att mamma ska komma hem och se vad det blir till middag idag! Kanske ny uppdatering ikväll får se om jag känner för det...
Have a nice day!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0