Blå blå vindar och vatten.......

Vaknade i morse med panik... Dum som man är glömmer man att man är förkyld och täppt i näsan. Jag vaknar upp och försöker andas med näsan och får ingen luft och nästan kväver mig själv. Det tar ju ett tag innan jag inser att jag kanske borde andas med munnen istället eftersom jag är förkyld... Ja man har ju inte alltid huvudet på skaft så att säga haha!
Gick upp och käkade frukost till onsdagens grey's anatomy, riktigt bra avsnitt ännu en gång och efter det såg jag Twilight där jag äntligen har köpt dvdn så jag slipper se på den kassa nerladdningen, blir väl 14 eller 15 gången jag ser den nu, patetiskt I know hahah!

De senaste dagarna har det varit sport för hela slanten. Fotbollen i lördags, Sverige mot Danmark. Gick inte som man hoppats på direkt och Danmark fick äntligen komma segrande ur en match mot Sverige. Förra året var det en dansk som fixade Sveriges seger, iår var det en svensk som fixade Sveriges förlust. Bra jobbat Nilsson!
Igår såg jag tennisen (franska öppna) där Söderlin mötte Federer. Matchen var redan avgjord innan den började men Söderlin kämpade på bra och gjorde en bra match ifrån sig. Federer borde tacka Söderlin för vinster för hade Söderlin inte slagit ut Nadal så hade antagligen Federer förlorat mot honom en femte gång. Men han förtjänade vinsten i alla fall och Söderlin ska vara riktigt stolt över att han kom så långt som han gjorde!
Igår var det även VM-kval för handbollsdamerna där Sverige mötte Montenegro. Sverige tog hem det och gjorde det riktigt bra, lite slarv här och där men montenegro slarvade ännu mer. Dem föll även som käglor, lite som italienarna på fotboll. Så fort de fick en liten smäll åkte de i golvet och kved, trams!

Idag är det handboll för min egna del, ska träna igen efter en veckas uppehåll nu med studenter och allt. Ska göra mitt bästa trots min förkylning och se hur mycket jag klarar av innan jag tuppar av haha! Håll tummarna för mig! Längtar till träningen väldigt mycket efter cupen med knattarna i helgen och matchen på teven igår! Handboll handboll hanboll <3!
Nu ska jag städa mitt rum lite, kolla på lite kläder på några hemsidor och sen får vi se vad som händer..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0