Ljudet av ditt hjärta....

Tjoo äntligen är det fredag och ännu en vecka har gått...Bara en vecka kvar på jobbet nu, tjohoo!
Inte så mycket händer, som vanligt... Har kommit till trean i twilight sagan "ljudet av ditt hjärta" så jag hinner väl läsa fyran också innan jag slutar antar jag... Borde läsa andra böcker men det är inga som fastnar som dessa, läser "är det någon där?" hemma också men den går seeeegt :p fast den är rätt bra den med....

Idag efter jobb ska jag hämta upp Anna sen ska vi käka på entré sen blir det bio där eftersom det blev fel förra gången vi skulle på bio med Elle och Li så jag och Anna försöker igen nu då =) Efter det ska vi hem sen ska vi till André på en fest han arrangerar... Militärtema så vi ska hem och fixa till oss, smutsa ner oss rättaresagt haha! Liknar hon Laura Croft, Tomb Raider eller vad hon heter.. Kommer bli asball!
Imorgon blir det grillning med Anna som bor hos mig över helgen efter päronen är hos vänner i Oskarsström, så vi ska mysa lite och så massor med planer till helgen hihi tyvärr blir det inget Ven för det ska ju regna imorgon men va fan vi får ta det en annan helg... Nu ska jag jobba vidare har faktiskt fått ett powerpoint arbete som måste översättas som jag håller på med lite då och då...Jobbigt med alla dumma termer inom elektroniken och sammanställningsprocesser etc..... håll tummarna!

Hoppas alla får en trevlig helg och så hörs igen när jag tar mig till en dator igen haha :D
See you later alligator!  Pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0