There's nothing more dangerous than a boy with charm...

haha ja jag ber om ursäkt för att jag är så sjukt seg på att skriva numera, ni vet hur jag är ger det några veckor sen tröttnar men nej jag ska inte ge upp! inte än i alla fall haha!
om ni tror att ni har missat något sen förra inlägget så hurra inte för mycket så mycket har inte hänt.. eller jo lite!
Har haft några trevliga kvällar med Sofie och det umgänget och haft några trevliga kvällar med Elina och det umgänget haha! :D Har hänt rätt så mycket och ja jag orkar helt enkelt inte berätta allt så jag hoppar över en månad av mitt liv men ja jag tror ni överlever det! :)

Denna helgen har också varit väldigt trevlig även om den inte är slut än så skriver jag lite om vad som hänt....
I fredags var jag på 20 års party hos André och träffade många trevliga människor där, bland annat en från ett gammalt handbollsumgänge.. Världen är liten! Säger grattis till André som nu har blivit en ännu större pojke och får härmed också vara en av dem som är lite äldre och får handla på systemet. Hurra, hurra, hurra!

Idag har jag bara suttit funktionär till a-laget i oxie som mötte trelleborg, blev dock tyvärr förlust men ja trelleborg är ett väldigt bra lag så ja dem vann ju i alla fall ärligt.. Annars har jag bara slappat idag, jag är inte så van att vara uppe länge längre så min kropp orkar inte med längre haha riktigt illa, låter som jag är 30+. Men ja lägger man ner så mycket tid på sin idrott som jag så hinner man inte med mycket mer och ja då går all tid och ork till det! life's tuff....

Imorgon ska mina knattar spela hemma och rätt så tidigt så det blir till att gå upp tidigt, gäääsp. Lite senare på dagen ska jag själv spela, vi ska möta Lödde vikings som vi ska kicka röven av! (hoppas jag i alla fall har helt glömt bort att vi redan mött det laget och vet inte hur det gick förra gången haha) jaja ni får hålla tummarna! :)

Btw har äääntligen fått in iPoden på bloggen igen som jag hade ett tag innan och lagt in lite musik som jag just nu tycker är hel skön! :) enjoy! och för er som kanske inte har samma musiksmak som mig, ni behöver ju faktiskt inte lyssna på dem! alright!? ;D
Nu ska jag i alla fall slagga, jepp såhär tidigt på en lördag men viktigt att få sin sömn när det är en viktig dag framför en :)
till er alla där ute som festar loss, ge gärnet! för er som är som jag och har en skönt hemmakväll, tat' lugnt ni kan alltid festa en annan dag! det kommer fler tillfällen!
Take care!

you know you love me! :) xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0