walking in a winter wonderland

Snart dags att sova ska bara snabbt skriva om min dag som har varit rätt så trevlig. Till lunch åkte jag och Elle in till stan där vi gick runt lite och tittade och så lunchade vi på Jensen's Böfhus. Köpte nya vantar vilket jag behöver och köpte en ny mössa som passar till vantarna =). Köpte även en julklapp så nu är Camme och mamma i stort sett klara. Nu ska jag bara komma på något bra till pappa, köpa Elles och bestämma mig för vad jag ska köpa till Anna, har något förslag där men vet inte än. Blir nog bra! Efter jag och Elle hade gått runt en massa så blev vi hämtade av mamma som körde oss hem. Stannade dock på konsum på vägen hem för jag skulle laga maten idag och behövde lite grejer till det. Jag gjorde en kycklingpaj som är hur god som helst och blev rätt lyckad denna gången också =). Tur ju! Senare var det träning som vanligt när det gäller onsdagar dock var det lite för dåligt humör på vissa så typ alla blev lite nerdragna i det så det blev lite si sådär.... men va fan! Har precis tittat på kvällens Grey's som vi spelade in och som också var årets sista och var ju hur bra som helst, som vanligt! Längtar tills det börjar igen....

Imorgon blir det nog lite inslagning av presenter ska försöka mig på att leka med min sigill(stämpel och lack) och liknande och se om det blir bra. Ska plocka fram min lilla söta limpistol, uppdaterar er om hur det gick imorgon =). Nu ska jag pysa! Sov gott! PUSS

 Presentkalendern 2a december: ansiktsmasker =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0