T.S charm club!

Nu är julaftom i stort sett slut. Vi har sett på kalle anka och alla hans vänner, vi har ätit julmaten, julgröten, letat efter mandeln i gröten och öppnat alla julklappar. Det har varit en jättemysig dag med mycket skratt så den kan inte bli bättre. Fick jättefina julklappar och är hur nöjd som helst! Och som pricken över iet så fick jag ett Thomas Sabo-berlock armband och berlocker! Älskar det! Fick en kedja med en rosett, en not, en tro-hopp-&-kärlek, vingar, och en blingad hästsko som berlocker. Fick även ett fyrklöver av Anna så armbandet är hur fint som helst nu med alla berlocker! Jag fick även en sådan Silc-epil epilater till benen, ja en sådan maskin man rakar benen med. Jag mamma och Camme testade den nu lite senare på kvällen och jäääääklar vad det gör ont! Haha vi satt och triggade varandra till att testa på sitt ben, mamma var ju ko lugn men jag och Camme bara skrek så fort den nuddade. Har ni insett att det är små pincetter som sitter där och biter ihop och rycker av hårstrået? Det är ju som om man skulle noppa benet fast i mycket högre fast! Helt sjukt kan jag ju bara meddela i alla fall, men man vänjer sig väl! Hoppas jag annars kommer jag aldrig att klara båda benen haha!

Ska inte tjata om allt jag har fått i julklappar utan kan bara säga att jag är hur nöjd som helst! Imorgon ska jag och pappa ut och köpa en ny dator till mig, det är bara en fråga om tid innan denna jag har nu klappar ihop. Så lika bra så hinner jag fixa musik och bilder och så innan den dör helt! Ska köpa en bärbar och passar på nu och ser om där är någon bra på rean, lika bra ju =). Nu ska jag rensa bort allt från min säng och titta igenom julklapparna igen innan jag går och lägger mig. Hoppas ni andra också har haft en trevlig julafton! Håll tummarna för att det går bra imorgon med datorn haha! PUSS och sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0