När det lider mot jul.

Usch vad jag blir trött på alla som ska ringa och väcka en på morgonen. ALLTID är det sånna telefonförsäljare från antingen våra mobiloperatör eller från hemtelefonoperatören eller från bredbandoperatören. När klockan är runt 9-11 så jobbar mina föräldrar som har hand om allt det! Det fattar väl vem som helst och om inte så fattar dem väl när jag har berättat för dem vilket jag har ungefär 100000ggr och säger alltid att de inte kommer prata med dem ingen om de ringer så det är inte lönt för de är inte intresserade. Ringer de igen och väcker en? JAAA! Dumsnutar! Nästa gång ska jag nog bara skrika i telefonen och se vad som händer. Någon gång måste de ju fatta att de ska sluta ringa.... kan man ju tro.. suck!

Aja inget mer att göra åt saken nu är man uppe och hoppar i alla fall så kan lika bra äta frukost och titta på en film eller något. Snart ska nya julskivan jag fick i presentkalendern in i stereon! whoop whoop! PUSS



Presentkalendern idag 9e december: E.M.Ds julskiva "välkommen hem" =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0