j'adore

Behöver komma på något att önska mig men kan inte komma på något. Betyder det då att jag redan har allt eller betyder det bara att jag har för dålig fantasi för att komma på något? hmmm.......

Idag har jag och mammi varit på Entré och shoppat lite. Köpte massa julklappar så nu är jag klar med Elles och Cammes julklappar. Blev dyrt med Camme iår men det var bara för att jag hittade två saker som jag bara ville ge henne utöver det hon önskade sig från mig så det får gå ändå =). vi köpte även en julklapp till mig en jättefin marinblå sammetsklänning till mig. Tyvärr måste jag ju vänta tills julafton för att kunna använda den men gör inte så mycket. Kanske till nyår? =). Har dock inte hittat något att göra än som tilltalar speciellt mycket så får se vad man ska göra. Nu har jag i alla fall bara Pappa och Anna kvar att köpa till. Kan inte komma på något att köpa till Anna förutom en dvd men det vet hon ju redan om så det är inte så roligt då tycker jag men blir väl som en sista utväg antar jag.... Efter att vi hade shoppat klart så gick vi upp och åt, det blev indiskt. Någon gryta med tigerräkor och ris och naanbröd till det. Starkt men mycket gott =).

Nu ska jag göra mig klar för sängen, kolla lite på tv sen sova hade jag tänkt. Vi hörs! PUSS

Presentkalendern idag var ännu fler plåster i ett litet etui med sårservetter på ena hållet och plåster på andra. Coolt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0